jeśli znajdujesz tu jakieś odwołanie do siebie

to prawdopodobnie się nie mylisz

sobota, 12 marca 2011

gotowe w połowie, brak tytułu

nauczyłem się pić duże ilości
wtedy się żyje trochę prościej
wtedy trochę mniej codziennej złości
na wiatr zostały rzucone ości

podobno po dwóch piwach
wreszcie się uśmiecham
podobno po dwóch piwach
widzę w tobie człowieka
nie każ mnie za to
co robię dla wspólnego dobra
spójrz

mniej mam problemów egzystencjalnych
mniej głębokich myśli, tych z tych trywialnych
nieco dyskusji o rzeczach banalnych
przynajmniej przez wieczór jestem genialny

podobno po trzech piwach
wreszcie się uśmiecham
podobno po trzech piwach
widzę w tobie człowieka
nie każ mnie za to
co robię dla wspólnego dobra
spójrz


[niedokończone]

1 komentarz:

  1. Bardzo w porządku, druga część pierwszej zwrotki tylko troszkę gorsza od całości

    OdpowiedzUsuń